söndag 18 oktober 2009

Drinkglamour

What a night :)
Kvällen började med middag hemma på Tomtebo och sedan skjutsade Mats, Rebecca och Ebba ner mig till Anna.

Jag och lillasyster Rebecca

Jag är nöjd, vilken energi boost! Tänk vad lite egentid med tjejerna kan göra! Ni är bäst och jag är så glad att jag har er och att vi har varandra. Synd bara att våra vänner till globetrotters och norrbaggar inte kunde närvara, men det var så kul att Fia och Jonas kunde joina oss via Skype från Uganda iallafall. Helt otroligt vad man kan göra nuförtiden.



Temat för kvällen var ju drinkglamour, Anna hade förberett och gjort massa olika smarriga drinkar och hennes lägenhet var så fin!
Efter denna eminenta förfest drog vi på Schlagerklubben.


Dansanta vänner :)






Där det dansades hela kvällen förutom ett litet stopp i kareokerummet! Vad är väl en utgång utan kareoke?, hehe :) Kvällen till ära så bjöd vi upp på lite Eloise. Och i vanlig ordning avslutades kvällen på MAX.

I garderobskö på väg hem

Jag tog sedan en taxi till hemmets lugna vrå. Där det hade varit lugna bullar hela kvällen. Alla tre sov så sött när jag kom hem. Jag tog mig en dusch och kröp ner till min älskade!

2 kommentarer:

  1. Vad kul ni såg ut att ha!:)

    SvaraRadera
  2. Åh vilken underbar kväll det låter som ni hade. Jag önskar verkligen jag kunde vara där med er. Men det var faktiskt väldigt kul att prata med er via skype. Det var bara lite svårt att hänga med vem det var som sa vad=) Nu sitter vi i Kampala och har just käkat en sen middag. Vi hörs vännen!! Kram

    SvaraRadera