söndag 25 oktober 2009

Söndagkväll!

Godkväll kära vänner!

Idag har vi varit hos Ebbas faster. Hon fyllde år förra söndagen och Ebbas kusin fyller år idag.
Trevligt värre, men som alltid borta bra men hemma bäst.

Söndagar är som heliga, även fast jag inte jobbar just nu så känns det som att söndagar vill man bara vara hemma och mysa. För när jag jobbade tyckte jag att det var jätte besvärligt att åka bort på söndagar. Jag vet inte varför, kanske för att ladda batterierna för en ny vecka?, göra allt som man inte hunnit göra under veckan men som man bara MÅSTE få gjort eller helt enkelt bara få vara. Ingen stress eller måsten, få gå omkring i mysdress, okammat hår och ej tvättade tår :) Nog om det.
På TVn denna kväll visas en helt ljuvlig film, Love actually. Första gången jag såg den var på en flygning till New York, och jag grät likt ett spädbarn och det var så pinsamt för stolsgrannen var en yngre kille som jag förmodar inte tittade på den. Han må ju ha funderat om jag var riktigt riktig, Haha.


Nu ska jag gosa med min lilla ögonsten, hon är bäst! (bara så ni vet)!


Njut av helgens sista timmar och ladda för en ny vecka med nya äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar