lördag 3 oktober 2009

Lördagsmorgon.

Godmorgon kära du och hoppas att du sovit gott! Det har vi gjort :)
Idag trotsar jag allergin i tron att den då ska upphöra! Man kan ju undra vad jag sysslade med under mina år på universitetet och med en kandidatexamen i medicin i handen när jag kläcker en sådan teori nåväl kanske jag kan bevisa något nytt! Charlie är alltså här idag med oss och jag gillaré!

Mats har just åkt iväg för att spela match, Charlie ligger frivilligt i buren och sover, Ebba ligger i vagnen och sover, jag ligger i soffan och skriver med enhandsfattning och funderar på att ta mig en powernap, va tusan lördagsmorgon, kallt ute, kallt inne, måste ligga under filt ja det säger sig självt jag lägger igen mina små blå en stund. Punkt slut.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar