söndag 20 februari 2011

Big brother Simon...

Jag är nervös, våran vän Simon är en av deltagarna i årets Big Brother. Våran Simon kommer nu att bli Big brother Simon tillsammans med svenska folket? Märkligt.
Han som hade lovat att hjälpa till och renovera vårat radhus vi har på G, hur ska vi göra nu? Vi kan ju inte vänta i 100 dar precis? Haha tänk om vi för snart 2 år sedan när jag och Mats var toastmasters på hans bröllop kunde säga att i februari 2011 kommer du att stiga in i Big Brother huset? Tänk va snabbt livet kan ändras? Då var han en gift man med villa och plastbarn och snart kommer han att vara en B-kändis som flänger omkring och gästspelar på restauranger och barer runt Svea rike....
Jag är nervös att han kommer att framställas fel eller att han gör något som han kommer att få ångra resten av livet. Eller att han får den där "felstämpeln" som så många andra tidigare deltagare fått. Fast å andra sidan är Simon världens snällaste kille, han skulle aldrig göra en fluga förnär och jag tror verkligen att han kommer att bli älskad av hela svenska folket!

Jag tror på dig Simon!

1 kommentar:

  1. Hej, jag försöker seriöst få tag på Simon och googlade, så hittade jag en som känner honom, perfekt! Jag bor i Solna, Stockholm och ska ha en rolig fest 27 Augusti med Beach Party tema och många av gästerna älskar Simon och hoppas att han vinner BB, så min fråga till honom om du kan förmedla den är om han vill komma och överraska på festen, och vara med så klart! Det komer bli en väldigt trevlig kväll. Mvh Carina
    carina@showcd.se 070-493 01 57

    SvaraRadera