torsdag 1 oktober 2009

Slöfock eller tidsbrist?

Hon har redan hittat sin plats
Texas
Ebba och hennes nya mössa
Charlie
En nöjd tjej efter morgonmassagen!

Nu har jag varit slö på bloggfronten eller så har jag helt enkelt bara inte haft tid! Idag hade jag inte ens startat datorn när Mats kom hem från jobbet strax efter 16, vilket är högst ovanligt då det gäller mig. Idag har Ebba sovit ute på loftgången typ hela dagen. La ute henne vid halv elva, började då att städa och vid halv ett komma pappa och då tog han in henne och jag hade just blivit färdig med torsdagsstädet och jag själv hade också blivit vaskad :)
Sen åkte vi en tur till Strömpilen för lite shopping!

Ikväll har jag varit på Costas med tjejerna och fikat det var MYCKET trevligt. Ebba och Mats hade myskväll hemma, när jag kom hem satt dom och myste i soffan och dessutom hade dom tänt ljus! Och när jag kom hem lagom till Tove skulle sjunga i Idol (vilken pipa tjejen har, helt otroligt) ringde fröken Sjöström från Oslo så vi fick surra av oss lite, kul kul!!!

Besöket på BVC igår gick fint, hon fick sin OK stämpel i baken likt dockorna i tomtefabriken på julafton. Igår var även Anna här på besök, hon hade med sig kaffe och alldels förträffligt goda kardemumma bullar och en fantastiskt fin lite mössa till Ebba. Malin och Texas kom också förbi en sväng! Alltid lika kul med besök!
Och får ju inte glömma att berätta att finaste lilla handikappade Charlie har varit här med oss tisdag och onsdag, det gick bara bra, min allergi kom inte till känna! Hoppas hoppas hoppas att den försvinner nu.

Näe ni nu ska vi krypa ner i våran renbäddade säng med sprillans nya sängkläder (vi kostade på oss finsängkläder för massor med pengar, men smakar det så kostar det, dom var ju sååå fina och dessutom fanns det samma till Ebbas lilla kudde och täcke och då var vi bara tvugna)!
Ovan ser ni lite bilder från veckan som gått!

Tack och på återseende :)

2 kommentarer:

  1. Men så söta bilder, och vilket leende ni fångat på lilltjoppan! Jag har börjat jobba, säger bara NJUT så länge det varar...hehe..kram

    SvaraRadera
  2. Ja det var här om morgonen när jag masserade och hon log som en solstråle!!
    Jag njuter varje sekund av dagen! Är det tungt?? Känns det förjäkligt??

    SvaraRadera