torsdag 8 oktober 2009

Bloggtorka

Ebba just nu.
Tremänningarna Lucas & Ebba



Ebba igår när vi skulle hälsa på hos Angelica

Tror minsann att småbarnsmorsan haft bloggtorka. För det är inte det att det inte har hänt saker eller att vi inte gjort något utan mer att få tiden att räcka till och dessutom hitta på något spännande att skriva om. Börjar bli lite tjatigt att skriva om alla kakor jag bakar och gäster vi har. Men jag måste iaf skriva att vi har haft besök av min kusin från Stockholm idag med hennes lilla son på 7 månader oj jösses vilken snygging! Sist vi sågs var när vi var och hälsade på dom och var på Idrottsgalan i januari, hon var då höggravid och jag var nygravid, likblek och spysjuk! Så nu var det andra bullar!

Åå just det ja, tror det slagit runt för den nyblivna 32-åringen han håller på att ska köpa en fatboy saccosäck. Tokfan säger jag bara. (men jag ska nog inte klaga för man kommer nog att kunna spendera ett par timmar i den!)

Nej ni nu blir det lite cooking, för sen kommer nästa sväng med gäster.
Lev å må!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar