lördag 17 oktober 2009

Girls night out

Ikväll gäller det! Det ska bli premiär på byn. Morsa på stan med andra ord :)
Anna har ju renoverat sin lägenhet och för ett par månader sedan satte hon stoppdatum, 17 oktober då skall det vara färdig och redo för invigning så det är dit jag ska ikväll! ska bli så himla trevligt att få hänga med brudarna en hel kväll! Pappa Mats har i veckan övat upp sin talang att ge henne flaskan (utpumpad mjölk) och det har gått exemplariskt! Dom är så duktiga, stolt mamma! sen så får vi se hur det går för mig, kommer ju att vilja ringa hem 20 000 gånger och man lär ju sitta på nålar! Haha! Det är nog mest synd om mig!
Moster Rebecca ska hänga med dom ikväll så dom kommer att ha en mysig kväll tror jag!
Jag återkommer under morgondagen med resultatet!!!

Ha en skön lördag allesammans!

1 kommentar: