onsdag 22 december 2010

Sofia babianstjärt :)


... Ja det är så det känns!

SÅ här har inga eller minimala julkänslor infunnit sig!

Men efter ett rejält gråta ut hos en vän, sparkat och slått så har mina aggretioner svalnat av något! Blir bara så otroligt less och framför allt ledsen när det ständigt och jämt skall vara sjukor hit och dit.

Men idag har faktiskt babianstjärten skött sig rätt så bra så jag vågade mig ut i den friska luften en kort sväng, det gjorde mig gott för välbefinnandet!

Nu ska jag försöka att jobba lite på jul feelingen :=) Hoppas hoppas att den kommer till mig!!!


2 kommentarer:

  1. Bästa du, håller tummarna för att julkänslan kommer. Se det så här, vilken otroligt stark person du faktiskt är som pallar med allt. En annan hade kastat in handuken för länge sen...styrkekramar!

    SvaraRadera
  2. Jag skickar också massa styrkekramar och håller tummarna för att nästa år blir fritt från bakslag och sjukdomar. Du är värd att vara frisk och lycklig! Kram!

    SvaraRadera