fredag 2 oktober 2009

Hånskrattad..

Allergin har skrattat mig rakt i fejan ikväll :(
Skulle aldrig ha sagt igår att det gått bra då Challe varit här. Har ikväll varit hemma hos Berglunds med både Dilba och Charlie vilket visade sig vara en dålig kombo. Luftrör likt ett sugrör och ögon ála Idol-Andreas Carlsson, nå kanske en mindre överdrift men ack så trist. Jag vill verkligen inte dras med den här skiten längre. Håller ju på att kämpa med Mats att jag skall få en egen liten hund åsså blir det på dette viset, why o why???
Idag har vi haft besök av lille Sixten och Tuva med deras mammor! Oj så trevligt det var, full rulle på dessa två 18-månaders bebisar eller barn eller hur man nu skall kalla dom?? Ebba fick ett par super fina vinter pjux. Mysiga och gosiga, tack snäll ni!!! Och det var verkligen trevligt att träffa Nina och Joanna det var inte igår, det får vi göra fler gånger!
Ska lägga upp lite bilder imorgon hade jag tänkt.
Nu ska jag vika in tassarna för kvällen, dom andra två i familjen Lundgren-Eriksson har redan gjort det!
Ha en trevlig helg alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar