lördag 31 oktober 2009

Lördageftermiddag

Goddag!

Detta skulle vara dagen då vi skulle få hem Mats från sjukhuset men så blidde det inte. Vi som hade gjort oss fina med morgonbad för Ebba och klänning å allt...
Men när vi väl kommer dit så har han på tok för ont för att ens lämna sängen. Typiskt, tråkigt och synd. Han har så ont att det gör ont i mig med.
Operationen har lyckats, dom var nöjda. Man har tagit senor från det hela knäet för att laga det trasiga, vilket gör att han är mer eller mindre invalido. SÅ hur han ska tag sig upp för trappen är en gåta, men som sagt allting går förutom nyfödda barn men dom lär sig. Vi får ta en dag i taget och lösa allt eftersom.

Nu är jag hemma hos Mamma och Lelle så här blir jag kväll, det ska bli skönt. Vi ska bara äta sen ska jag ta mig en tur upp till Sjukhuset en stund.

Hoppas att ni alla får en skön lördagsafton och en god fortsättning på helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar