söndag 11 oktober 2009

Hej hopp i lingonskogen.
Ännu en helg avverkad, söndagen startade med en tur till staden söderut även kallad Nordmaling. Mats hade match, samling 10.00 tackarrrrrr. Jaja vi hängde med och tog en höstig promenad innan matchstart 11.00. Lagom till domaren visslade igång matchen var jag och Ebba på läktaren med en kopp halvsunkigt, halvkallt (ja måste nog kalla det halvkallt i stället för halvvarmt för det var inte värmande någonstans) kaffe. Bättre innebandy har man skådat men vad gör man inte för sin kärlek? Sedan bjöds det upp till lunch hos Mats päron ute i Järnäs.
Ikväll har vi bjudit hem pappa och Lena på tacosmiddag, det var mumma! Och med sig hade dom lite presanger till oss! Lena hade bland annat gjort egen müsli som vi fick oss en skål av!
Nu är jag så trött så jag knappt kan hålla upp mina ögon. Ska dock försöka att se dokumentären om Hagamannen!


Ha en fin kväll mina vänner!

1 kommentar:

  1. Oj vad gott det lät med tacos! ja jag ska vara sjukskriven i ca 2 veckor efter en mindre ögonbehandling. Känns ju toppen att man knappt har hunnit börja så ska man sluta igen..hehe.. Ha det bra! kram

    SvaraRadera