fredag 16 oktober 2009

Regn och rusk!


Godkväll gott folk!
Idag blir våran lilla tjej 8 veckor! Man får allt lite ångest att hon blir stor så snabbt. Men då lägger vi bara henne i våran nya fatboy för då blir hon liten igen :) Hon är i alla fall helt fantastisk och det absolut bästa som finns! Inget slår hennes leende.

Vilket regn och rusk väder vi har haft idag, men ack så mysigt! Vi har bara varit inne hela dagen. Jag har masserat en god vän och även Ebba förstås! Kände mig lite ringrostig, var ju ett tag sedan jag gick massör utbildningen men jag hämtade mig snabbt och det kändes bra, nu behöver jag bara kunder! Hör av dig om intresse finns.

Men jag måste iaf säga att jag är sämst, kanske mindre bra på vissa saker men sämst på att spara pengar. 193,50 för lite fredagsmys, men man måste faktiskt få piffa till det. Jag tycker verkligen om att köpa hem en bukett med blommor till helgen, lite gott att smaska på till Idol och något trevligt att läsa. Idag vart det gula rosor, Lindts mörka choklad och med smak av havssalt, vad tror ni om det? en dosa onico pepparmint (niktotinfri), aftonbladet med alla bilagor och en godispåse till mats! Man lever bara än en gång och till helgen måste man få unna sig!
Nu börjar Idol.

Önskar dig en fin kväll.

1 kommentar:

  1. Haha, va kul att det är fler som resonerar som jag!
    Jag säger samma sak, man lever bara en gång, så varför inte njuta i nuet, äta gott och må bra!!

    SvaraRadera