söndag 27 februari 2011

Utvilad mamma & pappa!

Den här lilla busfröken sov själv i sin egen säng i sitt eget rum hela natten! Vi har ju haft henne i våran säng ett bra tag, under en period la vi henne i våran säng men när hon somnat flyttade vi över henne till hennes säng, till slut tog vi bort den ena gaveln på själsängen men då ramlade stackarn ur men igår var jag till babyproffsen och köpte ett litet staket som ni ser på
bilden här nere! Vi har inte tyckt att det har varit ett problem att ha henne i vår säng framtills nu! Hon är som en ål, sparkars oss i magen, smaskar, ska slita mig i håret och vill helst ligga på mig! I går natt vaknade jag med halva kroppen utanför sängen och då fick det vara nog!
Vi var så trötta igårkväll att vi gick och la oss 21,50 och kl 6 imorse vaknade vi av bustrollet i rummet bredvid! Jag har sovit min bästa natt på läääänge!

1 kommentar: