onsdag 23 februari 2011

Nästan redo!

Imorgon ska vi ha visning av lägenheten! Så kvällen har spenderats med att städa, packa ner, packa undan och städa lite mer! Och dessutom har vi hunnit med att vara på kalas också! Min pappa fyller år idag så vi har mumsat semlor trots fräscha februari!

Sämst är jag också! Har inte hunnit fota mig! Kan nån från jobbet som läser detta påminna mig imorgon?

Och idag var första dagen som vi inte var riktigt nöjda med middagen, morots- och äppelsoppa med örtiga laxspett! Lät lovande men smakade mindre bra! Laxen var god men soppan hade en skum smak!

Nu ska jag Hejja på Simon!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Ja han och söta ebba var inne :) Han frågade efter en rosa kofta så trodde det var den där... men du bytte till rätt sen då? :)

    SvaraRadera