söndag 13 februari 2011

Söndagsfin!

Å hej soffan, va trevligt att vi kunde ses ikväll! Guuud så trött jag är efter en flängig men ack så trevlig! Började med att skjutsa Mats till Täfteå, direkt därifrån till Röbäck för att hämta brorsan (så gåre då ungdomen ska på party) för att sedan köra hem till mor
och Lelle (bra omväg där)! Väl hemma bjöds det upp till födelsedagslunch iform sushi, smörgåstårta och våfflor (härliga kombinationer) för att fira Lelles födelsedag! När vi ätit tog vi en promenad som bet ordentligt i kinderna! Sen styrde jag kosan tillbaka till Tomtebo för att lämna Ebba på Idas blingo visning! Sofia lovade att passa på henne en stund eftersom jag själv skulle på Life Gene undersökning (är deltagare i en stoooor forskningsstudie) 6 provrör blod, urinprov, hörseltest och en kroppsscanning senare åkte jag tillbaka till Tomtebo för att kika på
vårens blingokollektion! Snabbkikade och köpte en jumpsuit till Ebba, packade sedan in oss i bilen igen, iväg till Täfteå för att hämta upp Mats som dömt innebandy konstant mellan 11-16! Hem, packade om och åkte till stan och avnjöt en eminent entrecote på Plaza! Nu väntar jag på solsidan och laddar inför mitt läkarbesök i Uppsala i morgon! Flyget går 9.45, tror att det blir en sväng morgonträning på IKSU innan! Vem har sagt att söndag är en
vilodag?

2 kommentarer:

  1. Jag ska tänka på dig imorgon och hålla tummarna för att det går bra :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt går bra idag!

    SvaraRadera