onsdag 16 februari 2011

Hej å hå!!!

Ja nu sitter jag här ännu en kväll och svär över att jag inte fotat mig själv idag. Den här utmaningen verkar verkligen ha fastnat på dag 10. Men jag ska verkligen jobba på det innan det blir en ny vecka!

Ikväll har vi städat, fejat, donat, putsat, stylat och fixat. Imorgon kommer en fotograf hit och fotar våran lilla lya! Efter allt slit (som kanske knappt har börjat efersom vi inte har haft visningar ännu) känner jag att jag ALDRIG mer vill flytta eller snarare sälja. Vilket slit.

Imorgon tar jag över Vabbningen. Febern har börjat sjunka men man ser i hennes små ögon att hon inte är någon piggeling. Känns jätte trist för idag missade hon fotograferingen på förskolan, alltså hennes absolut första "skolfoto". Men det är många barn sjuka så jag hoppas att dom kanske kan köra ett uppsamlingsheat.

Men till något mycket roligare, jag är klar med min IKSU förhandling nu! Till det fin fina priset 2685 kr för ett helårs Guldkort! Hejja hejja!!

3 kommentarer:

  1. Krya på dig Ebba!
    Vill bara säga att du är så stark, som går igenom så mkt och ser allt s¨positivt!

    Hoppas att den där lilla knölen inte växer, men något säger mig att du kommer att klara dig finfint genom livet. Den sitter kanske där för att påminna oss alla om att vi ska värdesätta allt vi har.

    Många varma kramar till Dig!!

    SvaraRadera
  2. Bra kämpat! Jag vet att det inte är någon lek att ordna med sånt där, usch och fy. Men det är ju värt det om man får en bra köpare. Vi har (förhoppningsvis) budgivning nu under förmiddagen!

    Heja IKSU-kort, fasen vad vi ska träna Soffe! :)

    SvaraRadera
  3. Vart ska ni flytta? Hus?

    SvaraRadera