söndag 27 februari 2011

Klätterapan Ebba!

Vi har ett busfrö utan desslike just nu, hon klättar på ALLT! Ena sekunden har hon klättrar upp på köksbordet, andra i sin tripp trapp stol och i den tredje står hon och hoppar i soffan eller sitter på soffkanten! I eftermiddag gav jag upp och åkte hem till mamma. Mats har dömt innebandy nästan hela dagen så jag vart less på att vara domaränka och inte ens kunna gå på toa en kortis utan att klätterapan bestigit ett berg som hon inte har tillåtelse till!

Nu är vi hemma igen och ska snart äta den femte måltiden från veckans ICA kasse (vi åt ju ute i torsdags eftersom vi hade visning här under middagstid)! Så det blir en perfekt söndagsmiddag i form av "Merguez med rotmos och syrad rödlök" som jag tyvärr måste kasta i mig för att hinna till Zumba kl 19.00 på IKSU! Ska bli helt fantastiskt underbart att få skaka loss lite i min ömma kropp (var ute en sväng i längdspåret igår och åkte skidor och jo jag tackar det känns)!

Sen blir det Solsidan och Bigbrother Live.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar