måndag 7 februari 2011

Tacofish!

Jag fann lite energi trots allt igår eftermiddag och satte om en blomma som jag länge känt, hade det lite trågnt i sin kruka! Idag ser den mycket piggare och gladare ut, skönt! Brukar ni skola om era blommer framåt vårkanten eller köper ni nya?

Sen kom pappsen och gjorde oss sällskap! Han stannade på middag och jag passade på att bjuda och Buzza min senaste Buzzadorkampanj, Santa Maria Taco fish! Vi gjorde små laxkuber som vi blandade med tacofisk kryddan som vi sedan stekte i ugnen. Sedan serverade vi laxkuberna i tortillabröd med sedvanliga tacotillbehör. Det var helt ok, lite nytt för omväxlingsskull men jag föredrar nog den vanliga tacoköttfärsen!
Buzzador söker nu nya testpersoner och gärna barnfamiljer eller dig som väntar barn under 2011. Klicka HÄR om du också vill testa nya produkter gratis!

Måndag idag och jag känner mig riktigt slö! Det blev hämtmat av dålig karaktär, usch å fy på mig, nya tag imorgon, löpning på schemat!

2 kommentarer:

  1. Skulle jag inte vänta på ett mail om det där buzzandet, eller ska jag bara anmäla mig via din länk?

    SvaraRadera
  2. Vi skulle nog kunna buzza lite! hehe :) Eller vad måste man göra? Är det mycket jobb med att ge feedback? Måste man dela ut till kompisar och sånt?

    Jag tänkte på en annan grej Sofia, du verkar ju vara en riktig fitnessbrud! :D Så jag undrar om du ids hjälpa mig och peppa mig att inte gå ner mig totalt när vi är i Spanien i sommar? Pratade om det ikväll och insåg att jag ALLTID ger upp på all form av träning och äter godis varje kväll när jag är där.. :S Och i sommar SKA jag vara fit! hehe. Håller på som bäst nu, och hoppas på att få bort en massa gravidkilon till beachen! :)

    SvaraRadera