söndag 6 februari 2011

7.

Här kommer nr 7..

Min bästa vän

Jag kan inte välja, helt omöjligt! Jag har så många nära vänner och alla är "bästa" på sitt sätt men självklart måste jag ju få hylla någon av de bästaste så jag har lottat! Jag har verkligen de allra bästa vänner man kan ha och bland de nominerade fanns de tjejer som har funnits med längst och dom som "tillhör" gruppen :) Det var Sofia N, Hanna, Stina, Jennie, Anna, Fia, Sandra och Johanna! Dessa tjejer är mina tjejer :) De senaste året har jag dessutom funnit massa nya vänner genom Ebbas födelse och jag hoppas verkligen att dessa vänskaper förblir lääääänge till!!



Lotten föll på ingen mindre än Bästa Hanna Nygren Abrahamsson



Jag och Hanna är förutom Sofia N den i ligan som känt varandra längst! Vi var 6-7 år och har varit bästisar sen dess :) Självklart som alla andra tjejer i den åldern hann man byta bästis ett par gånger men vissa består och det är väl ett gott tecken till att det är en bästis? Hanna och jag har gått i samma klass ända upp till gymnasiet, vi har bott i princip grannar och varit på många härliga semestrar tillsammans! Allt från fotbollscuper till Karibienkryssningar! Hanna är verkligen en av de snällaste jag vet, hon är så oehört ödmjuk, empatiskt och generös! Hon bjuder på sig själv och ställer alltid upp om man behöver henne (varese det är barnvakt eller ett bollplank)! Hon har ett stort hjärta! Hon har nyss utbildat sig till föreskolelärare och är det någon som passar till det yrket så är det hon! Ebba har dessutom ynnesten att få ha henne som sin förskolelärare!
Tack Hanna för att du är min vän!!

Hanna och jag, nyår 2009

På semester i bla Göteborg 2008

Barbados 2008

Spanien 2007

Aruba 2008

1 kommentar: