söndag 6 februari 2011

Fredag, Lördag, Söndag!

Vips sa det så var snart denna helg i till ända med!

Dock har vi hunnit med massor av trevligheter!

I Fredags var vi först på middag nästan alla tjejer och respektive hemma hos Fia och Jonas. De hade stått i köket hela dagen och pysslat ihop den mest fantstiskt goda Tapas jag ätit i hela mitt liv! Det fanns verkligen allt och det var sååååå GOTT! Till efterrätt begav vi oss till Sagateatern för att se den eminenta humorgruppen Klungan och jag fick verkligen skratta! Det var riktigt riktigt bra! Vi åkte tillbaka till Fia och Jonas efteråt och spelade lite spel! Ebba sov hos sin mormor och Lelle och vi fick sova en hel natt utan några uppvaknanden! GÖTT!

Jag och Sofia A startade lördagen med ett härligt löppass i det sköna vädret! Sen var jag bara hemma och slöade, Ebba kom hem vid 16 tiden och Mats var och dömde 2 innebandymatcher! Först en hel natt och sedan en hel dag med egentid! Energibooooost!
Igårkväll hade vi Melodifestivalmys för hela slanten, med Godis, Cocacola och chips! Jag var faktiskt imponerad av det var en hel hög med trallvänliga melodier! Jag tycker alltid att man brukar bli så besviken!

Ebba har fallit tillbaka i gamla gängor och vaknar tidigt! Så innan klockan var tio imorse hade vi varit ute på en lång tur i pulkan, städat bilen och gått i labyrinten här nere!
Mats har åkt iväg och dömt innebandy, Ebba sover och här sitter jag!
Ska nog hitta mig något spännande att göra med!!

Hur har din helg varit? Berätta gärna!!!

1 kommentar:

  1. Min helg har varit toppen, tack! :) Speciellt då vi sprang ute, så himla härligt!

    SvaraRadera