tisdag 8 februari 2011

9.

Jag tror på:

Jag tror på massvis av saker och det här är klurigt! Kan väl egentligen inte säga att jag är troende. Men rent formellt så är jag ju kristen, eller i varje fall döpt och konfrimerad i Svenska kyrkan. Vi valde även att döpa Ebba i Svenska kyrkan och sedan får hon själv bestämma om hon vill bekräfta denna tro genom konfirmationen. Jag tror mest att när jag konfrimerades var det "en grej" man gjorde, det var roligt att få åka på läger och vad man lärde sig var väl inte det viktigaste?! Sen tror jag på andra saker också eller vill tro ivarjefall. Kan vara allt från att, som man bäddar får man ligga till om du vill bli älskad, älska själv!

1 kommentar:

  1. men gud vad bra! :D får vi med oss några fler då tro? våra mammor? ;)
    jag tränar mest hemma, vi har en crosstrainer och en massa fria vikter, men jag går på bodycombat på simhallen och så vill jag gärna börja löpa till våren!

    okej, det lät ju inte så farligt! men ska jag bara registrera mig, eller får du nån slags bonus av att ha rekryterat fler så du vill göra det eller nåt? :)

    SvaraRadera