måndag 7 februari 2011

8.

Min gaberob (Jag sa så när jag var liten)!

Detta måste ju hittills var den mest ointressanta punkten.
Ids knappast ta kort på åbäcket, tror inte att det är till någon nytta för er som läser :) Eller så blir det lite feelgood känsla, Ah hon har också lik i garderoben!

Och att sitta och punkta upp vad som döljer sig där inne är ju knappast troligt heller!
Så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Min klädstil är nog ganska ordinär, lite festligare till festen och tristare till vardagen! Gillar gärna en tjusig tunika och sköna leggings! Mitt senaste köp var faktiskt en riktigt mysig plysch tunika med en liten spetskant nedtill samt på ärmsluten! Kanske är jag lite mer åt de sportigare hållet, eller nja det kanske varierar! Hursom kläder är roligt, roligare att köpa än att skriva om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar