söndag 14 februari 2010

T-R-Ä-N-I-N-G-S-V-Ä-R-K

Fy fabian vilken sjuk träningsvärk jag har, helt otroligt. Var ute på en löparrunda igår och avslutade med lite styrkeövningar här hemma, inte mer eller mindre än vanligt men träningsvärken är grotesk. Jag har t.o.m träningsvärk under käkarna.
Vadan nu detta kan bero på? Nåväl tur att jag skall på cirkelträningen imorgon förmiddag, hoppas att jag får svettas bort lite av den här slaggen.

Alla hjärtans dag kom och seglade. Vi har varit förbi hos pappa och sen en sväng till mamma & Lelle med en liten alla hjärtans dag present!
Sen tog vi vårt pick och pack och kom hem till soffan, där vi varit positionerade sedan dess. SKÖNT!
Innan presentutdelningen var vi på barnens hus och inhandlade div ting till Ebbster. Bla ett par stiliga solglasögon med resårband. Moahahahaha vad söt hon vart. Ska fota och lägga ut ska ni få skåda tuffingen.

Minns nu att jag utlovat massor av bilder, hm får ta och försöka infria dessa "lovningar" under morgondagen.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar