torsdag 18 februari 2010

Jobb!

Torsdag idag och jobb stod på schemat, vilket gick galant! (tyckte jag iaf, vet inte vad kollegorna tyckte, hehe)!
Däremot på hemmaplan hade Ebba showat med sin morfar. Vid tiosnåret hade hon blivit trött och när morfar skulle lägga henne i vagnen fanns det ingen för den hade jag råkat åka iväg med i bilen. Så hon hade skrikit för kung och fosterland. Efter en halvtimmes jobb med att bära henne runt i lägenheten hade hon somnat och sovit nära en timme. När jag kom hem var hon återigen på ett sprudlande humör och körde runt i gåstolen! Vi hade först tänkt att gå på öppna förskolan i eftermiddag men vi bestämde oss för att stanna hemma istället. När morfar åkte hem la vi hos i sängen och läste en saga, masserade, sjöng och myste! Sen somnade vi båda två!

Ikväll har jag varit på aerobics, oo det är så himla roligt! Man blir verkligen på ett lysande humör när man går där ifrån.
Nu är vi bankade framför OS tv och min mosters man har kommit på besök så nu ska jag vara social!
Hej och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar