söndag 7 februari 2010

Antibloggen

Vart så anti min blogg när jag inte fick till det som jag ville, men nu är jag tillbaka :) Ska be experten om lite hjälp och råd till veckan om hon har tid det vill säga!

Helgen har gått i svullos tecken. Inte bra inför morgondagens vägning, Mcdonalds mat, kladdkaka med grädde, godis, chips, cola ja you name it! Jaja äre schlager så är det! Dessutom hade Berglundskan bakat och hennes bakverk får man inte avnjuta ofta så det är bäst att passa på!
Så idag tog vi en långpromenad hem till Ersboda. Mamma och Lelle mötte oss efter vägen och sen gick hem dit och åt lunch! Innan vi började att gå tippade jag och Mats när vi skulle vara framme. 11.27 gick vi, jag tippade 13.05 och Mats 12.42. Höhöhö 13.04 rundade vi knuten på Glassgränd! Är man bäst så är man :)

Vi vart inspirerad av Helene som satt upp en fin väggdekor i sin hall så vi beställde hem några vi med! Ska fota ska ni få kika hur det blev! Vi är nöjd.

Imorgon är det dags för Ebbas vaccination del 2. Men sist var hon super duktig så vi räknar med samma duktiga tjej imorgon! Det är även ett läkarbesök så vi har lite frågor att ställa inför Filli resan som vi hoppas att dom kan svara på!

Nu ska vi äta söndagsmiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar