torsdag 25 februari 2010

Nu tar vi semester!

Hehe höhö :) Efter 12 timmars jobb fördelat på 3 veckor så tog jag idag semester :)
Eller ett par dagars uppladdning innan den stundande semestern.. Mhhm Life is good!
Jobb gick fint idag med, trodde att jag hade glömt allt gällande steriltvättning, sterildukning och allt gällande pacemakeroperationer men det satt där i ryggmärgen och jag var delaktig i 2 ingrepp. Efter jobb tog vi oss en härlig promenad i solskenet! Mmmm tyckte att solen värmde lite, tänk vad den gör om en vecka!

Fika på Göteborg har vi också hunnit med ikväll, trevligt men det tog 1 timme att få kaffet det var mindre trevligt.

Nu soffmys.

1 kommentar:

  1. alltså..alltid när jag fikat på göteborg har det tagit i snitt 1-2 timmar. (en gång var det iofs middag vi väntade på men ändå!!) helt sjukt tycker jag, och varje gång säger jag till mig själv att det här var sista gången.. men ändå trallar man in där igen, får vänta igen och blir less igen. men det är något som lockar med det där stället.

    SvaraRadera