måndag 15 februari 2010

Biggest loser V 3

Det finns ingen biggest loser v 3 för vi har gainat båda två.

Jag har gått upp 0,5 kg. Det är ju helt otroligt, hur är det möjligt? Jo jag har helt enkelt ätit mer än jag gjort av med så det är enkel matematik.
Men ett halv kilo? Vad har jag stoppat i mig? Det är ju inte bra det här, Jag tror jag lever fortfarande i -1,2 första veckan så nu får jag minsann stoppa -1,2 första veckan bakom mig och step it up! På det här viset blir man ju inte mindre för varje vecka. Typiskt.

O i stegräknartävlingen ligger jag inte heller vidare bra till. Vi hade en liten veckoutvädering igår. Cissi berättad då att hon snittar 20 000 steg varje dag, själv var jag fram till igår nöjd med ett snitt på ca 14 000 steg. Nej det duger minsann inte alls på långa vägar. I går när hon ringde var kl 17 och d hade hon 26 800 steg, fatta 26 800 steg och hela kvällen kvar. Vad gör människan? Helt galet det där.
Just nu visar min räknare 12 237 och då har jag varit på cirkelträning, varithos optikern på stan och promenerat hem. City-Tomtebo är en redig promenad men ändå bara 12 237 steg. Oh my vad jag måste ut å gå för att ro denna tävling i hamn. Hmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar