måndag 1 februari 2010

Ny vecka!

Nu är lill skrutten något piggare dock känns det som att det även är tänder på G..
så vi får nog förberda oss på en till period med lite sömn, gnäll och dålig apit.

Mats har börjat jobba idag, vilket gör att vi kommer in i riktiga vardasgrutiner igen. Han skall till en början jobba halvtid. Läkaren ville försäkra sig om att han verkligen hinner med rehabträningen.

Idag var det dags igen, trots att träningsvärken inte lagt sig. Jag var på cirkelträning. Idag bjöds det upp till lunchpass så min käre far fick komma och passa gumsan under tiden.

Sen har vi även kommit till skott och planerat lite för i vår. Jag skall börja jobba 4 timmar i veckan och morfar skall få äran att vara med våran lilla tjej!
Vi har planerat in 3 torsdagar nu innan vi åker till Filippinerna sen får vi se framöver hur vi ska lägga upp det! Det känns roligt och lagomt mycket till att börja med.

Nu skall jag dra en filt över mig och krypa upp i soffan!

2 kommentarer:

  1. Kul! När börjar du? Ser att lilltjoppan varit sjukling, jobbigt för stackarn=( Skönt att hon mår bättre nu! kram

    SvaraRadera
  2. Sara, jag kommer redan nästa vecka!!!

    SvaraRadera