lördag 13 februari 2010

Lördag!

Partyt i torsdagas var en mycket trevlig tillställning! Limon gick inte av för hackor det var en riktig limo inte den förlängda Volvon. Den hade 3 plattskärmar, bar, ljuddioder i tak och utanför på fönstren och den var blänkande vit! Det var en sån rackare som vi fick åka I New York (för er som var med där)! Vi fick god mat och dryck tillsammans med trevligt sällskap!
På hemmafronten hade det inte gått lika fint som på dagen. Ebba hade showat en del med sin far och morbror! Sovit, skrikit, sovit, skrikit och so on.. När jag kom hem halvlåg Ebba i Mats famn, ögonen var tunga men hon var vaken och när hon såg mig spottade hon ut tutten och avfyrade världens leende! Jag tog henne, gick in i sovrummet och la mig med henne i sängen och se somnade hon på två röda! Åh mitt lilla hjärta! Det är ganska märkligt det där, att på dagen fungerar det bra men när kvällen/natten kommer så blir det jobbigt. Hon var ju faktiskt med sin pappa men det är tydligen bara mamma som duger när John Blund har kommit. Hoppas att det är övergående, kan ju bli jobbigt om det är bara jag som kan lägga henne!

Fick nyss ett mail från Fia och dom är framme på Boracay nu, känns helt overkligt att vi åker snart! Ska bli himla underbart! Som vi längtar!

Idag fyller Lelle 50 så vi ska på kalas hela långa dagen! Först ska jag bara ta mig en löptur och Mats och Ebba ska ta en promis.

So long gott folk och ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar