tisdag 3 november 2009

Stormförtjust i sin säng

I natt har Ebba gjort premiär i sin nya säng och hon är stormförtjust.
Jag la henne först vid 20 snåret. Vi läste i vanlig ordning om Wille i våran säng, sen la jag ner henne i spjälsängen och gick ut, sen sov hon. Dock vaknade hon vid 21 och hade inga planer what so ever att somna om, efter otaliga försök tog jag upp henne. Hon fick vara vaken tills vi gick och la oss vid halv elva. Då la jag henne i spjälsängen, la mig själv och släkte lampan och vips så sov hon. Hon fick mat vid tolv och halv fem, vaknade kl 9.00 och då gav jag henne mat igen. Mats behövde då hjälp så jag la ner henne och gick och hjälpte honom och där låg hon och pratade med pingu, tänkte att jag tar mig en snabb dusch eftersom hon verkar så nöjd, när jag kom tillbaka efter duschen sov och har nu sovit fram till halv tolv. Det kan man kalla succé.







Mats är hemma igen och vi är glada för det! Han har ont men dock vid gott mod. Nu väntar 6 veckor med ingen belastning innan han får börja med rehab.

Å just det håll utkik för snart dyker vi upp på en plats ni inte hade trott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar