onsdag 18 november 2009

Lallardag!

Godkväll!

Hoppas att dagen varit till belåtenhet trots detta gråa, trista väder!
Vi har mest bara lallat på, jag och pappa var en sväng på Gimonäs och lämnade gammalt skräp! Väl behövligt.
Jag och Ebba var på Yoga imorse och ikväll har jag masserat på Ersboda. Jag har börjat massera i samlingslokalens bastudel på onsdagskvällar. Så finns intresse så hör av er så bokar vi in en tid. Jag finns där från 18.00. Antingen erbjuds 30 min nack/ryggmassage för 200 kr eller 45 min helkroppsmassage för 300 kr.
Ikväll vart det två massager! Trevligt:)

Igår var vi en sväng på stan, Mats var hos frissan och jag, Ebba och pappa var på stan. Han köpte en super fin vinteroverall till Ebba. En röd tjusig en från den nya barnklädesaffären som ligger efter "vasaplans" gatan dvs Skolgatan. Hade aldrig varit in där, fanns mycket fint!

Och just det ja.. farbror Doktor ringde idag. Jag ska börja behandlas mot svamp i bröstet. Konstigt att jag har haft ont. Märklig behandling, 1 tablett bara, och om det inte är riktigt bra nästa vecka ska jag hämta ut en till tablett. Men det känns redan bättre, Hoppas Hoppas att det försvinner nu!

Ska ta mig en dusch och krypa till kojs.

Godnatt till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar