måndag 16 november 2009

Statusuppdatering!

Hej på er!

Fy vilket trist väder vi vaknade till idag, men trevligare var det att jag fick frukost på säng! Halta Mats hade gjort i ordning Hallon Smoothi, Te och mackor och kom instyrande med våran köksvagn och med tända ljus! Söting där.. Dessutom hade han haltat ner och hämtat tidningen!
Men det tråkiga vädret och en super trött bebis gjorde att vi fikade och drog täcket över huvudet och somnade om, LYX!
Eller rättare sagt det behövdes. Jag är helt energilös och dessutom utan motivation, så energi och motivations guden kom och ta hand om mig NU!!! Den lilla energin som fanns i mig försvann med mjölkstockning.
Och som ett brev på posten i denna trista dag fick jag ett ännu tristare besked, Jag har medelsvår allergi mot hund och katt. Det kändes verkligen som ett slag i magen.

Nåväl slut på det tråkiga. Ny vecka, nya tag! Nu kör vi!

2 kommentarer:

  1. Hur kollade du upp din allergi? Jag vill också kolla det!

    SvaraRadera
  2. Jag var på vårdcentralen och de tog blodprover.

    SvaraRadera