måndag 23 november 2009



Goderafton!

Jag kom på det, vem behöver egentligen sol, när man har sin alldels egna lilla solstråle? Hon är verkligen världens underbaraste lilla krabat. Hon gör mig lycklig.

Måndag idag och vi har varit hos min mormor och morfar med Ebbas mormor :)
Trevligt värre. Vi fick oss en promenad till Häggströms. En liten tunika slank ner, ja jag vet jag har köpstopp men mamma hade ett tillgodo kvitto som jag fick utnyttja! Ebba fick sig en liten body av sin mormor också!

Tisdag imorgon och vi fortsätter att hälsa på släkt. Imorgon drar vi till min farmor och farfar med Ebbas morfar :) Min farfar fyllde 87 år i söndags och det ska firas med smörgåstårta från Nybro konditori! Me like.

Så nu ska Ebba få massage och sedan väntar sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar