måndag 30 november 2009

Pepparkaksbak!


Hola!

Ikväll har jag slagit till på pepparkaksbak. Det var väl trevligt, Jag tvingade Mats att delta också, Ebba satt glatt och tittade på. Peter Jöböck sjöng julsånger för oss och de röda ljusen var tända!

Igår var vi en sväng ner på skyltsöndag och tog oss en fika. Sedan vart vi bjudna på dopp i grytan och skinksmörgåsar hos Anna. Vi bestämde oss för att gå på Improshow på Studion och det var lätt dagens bästa beslut :) Jag skrattade så att tårarna rann och hade värk i käkarna på kvällen och det är helt å hållet dagens sanning. Det var såå himla bra. Det är teater som är helt improviserad, publiken bestämmer ämnen m.m. Kan jag varmt rekommendera. Nästa gång är den 31 januari och det är fritt inträde!

Imorgon ska Mats till ortopeden, vi håller tummarna och hoppas att han får börja stödja lite på benet nu och att frakturen är läkt!

Nu ska jag garva lite till Ullared och varva med faddergalen.

tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar