onsdag 11 november 2009

Bebis till salu

Hej å hå...
Natten har inte varit till belåtenhet, funderade ett slag på att sälja bebisen på Tradera. Har aldrig varit med om att hon varit så här. Gnålig är ordet. Hon har inte skrikit men gnålat, har man tagit upp henne var hon nöjd en stund men sen började gnålet igen. Vet inte vad som är fel men jag har mina aningar. Jag har har ett jäkla sår på ena bröstet, så igår morse när hon käkade där höll jag på att svimma och tänkte nej nu låter jag det vara ett dygn och ser om det läker. Lättare sagt än gjort, knölar, ömma bröst och gnålig bebis. Jag tror att hon inte har varit nöjd med att bara få äta på ett bröst när hon är van 2, vad tror ni? Jag började igår med att bara mjölka för hand eftersom det skall vara skonsamast men igår kväll var det så ömt och knöligt att mjölkstockningen bara var runt hörnet. Pumpen fram och vi tänkte ge henne på flaska, men det var ändå inte good enough. Näe idag ska hon minsann få äta från båda känns det inte bättre så tipsade mamma om en silikon napp från apoteket som sätter på bröstet.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar