måndag 9 november 2009

Mycket märkligt.


Idag var jag med om något mycket märkligt. Jag hade lagat makaronipudding och när jag tog ut den ur ugnen såg jag till min stora förvåning att den hade spruckit i kanten och en bit från den "ugnssäkra" formen hade lossnat. Turligt nog så hade det nog skett när den gräddats ett tag eftersom inget hade läckt ur.. Hade annars varit kul med makaronipudding i ugnen.
Skumt eller hur?
Vädret har varit till belåtenhet idag så dagen startade med en hurtig promenad. Måste däremot ladda om min Ipod, man kan ju tro att det varit en gravid kvinna som la in låtar sist.. Det spelades mest bara lovemusik i örorna. Trist då man vill få upp pulsen :)
Detta är nu åtgärdat så morgondagens promenad ska ge mer upptempo.
Nu väntar sängen.
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar