söndag 5 september 2010

Vi är i hamn!!

Fasen så skönt!!! Det här var kanon trevligt! För er mina trogna supportar tackar jag så hjärtligt för all peppning! Hade dock problem med internetkopplingen så jag tappade gpsen och musiken bitvis! Så alla kommentarer hörde jag alltså inte men har självklart kunnat läsa dom i efterhand! Sluttid blev strax över timmen! Målet var under men det tar vi igen till nästa år! Man lär sig och till nästa gång vet man vart man skall undvika korvstoppning och kanske ta en grupp längre fram för att undvika köer! Men jag är mycket nöjd!!

4 kommentarer:

  1. Va härligt! Nästa år måste jag nästan vara med! =)

    SvaraRadera
  2. Så duktig du är Sofia! Jag blir nästan (men bara nästan) sugen på att fara ut och springa! Kram

    SvaraRadera
  3. Bra tjejer! Ut å kut nu så tar vi milen i samlad trupp nästa år!!!!

    SvaraRadera
  4. Hurra för Tjejmilen! Nästa år ska vi krossa :) Bra jobbat!

    SvaraRadera