tisdag 28 september 2010

Övertid och föräldramöte!

Hej å hå vad veckorna går fort!

Idag kom jag inte hem förräns kl 18 då jag fick stanna över ett tag på jobbet och imorgon står en taxi och väntar på mig 06.00 för då åker jag ner till Stockholm överdagen på kurs. Av tidigare erfarenhet från dessa endags kurser brukar man vara som en zombi när man kommer hem igen! Imorgon blir det körigt då jag landar 18.25 och ska på mitt livs första föräldramöte som mamma kl 18.30. Men taxin har fått direktiv att droppa mig på Sjöfruskolan. Mats får gå dit i tid! (Ebba ska vara med sin mormor under tiden) Vi ska på informationsmöte inför inskolningen på förskolan! Spännande!!!

Nu ska jag återigen bänka mig framför Glada hudikteatern, visst ser ni det? Helt underbart program man blir så glad av dessa fantastiska människor!

Ha en fortsatt fin vecka kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar