lördag 18 september 2010

1,2,3,4, Partymyra!

Ebba hjälper pappa att läsa karta.
Sötaste tjejen i världen!

Hihi ikväll ska jag och Mats på fest! Vi är bjudna på en stor fest på förmansvillan i Obbola! Kommer nog att bli en trevlig tillställning! Ebbabus ska sova hos mormor och Lelle!

Vi väntar nu på att våran skjuts ska komma! Hihi sist vi var ute var på vårat Balkongmingel den 19 juni och då hann vi ju bara ner till stan där vi fick vända eftersom Mats blev dålig. Så nu håller vi tummarna att vi får en längre vistelse :)

By the way, jag har lyckats med något som man fan inte kan lyckas med, Jag har slarvat bort lånetelefonen från Telia. Det är ju bedrövligt, jag är sämst helt enkelt. Blir en ruskig dyr månad detta.

Hej svejs!

1 kommentar:

  1. Nejdå, ingen fara. Jag har skickat två sms till dig idag, men ville bara fråga om du ville gå en promenad med mig. :) Kram och ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera