lördag 11 september 2010

Home sweet home!

Skönt att den här maratonveckan med massa övernattningar är över! Borta bra men hemma bäst är ett riktigt användbart uttryck. Har haft jätte trevligt och ätit massor med god mat och umgåtts med härliga människor men trots det är känslan att komma hem och mysa med familjen oslagbar!
Och det är ganska slitsamt att inte sova hemma och flänga omkring. Igår när jag la Ebba vid halv åtta tiden knoppade jag själv in och vaknade kvart i åtta imorse. Hade med lätthet kunnat sova ett par timmar till men kände att det var på tiden att låta Mats sova ut så jag steg upp med Gulltrollet.
Sen när Ebba skulle sova lunch så somnade jag igen :) Är rätt så sliten med andra ord! Och förkylningen vill inte riktigt släppa taget om mig heller!
Tur att man är ledig en dag till!

Idag har vi bara segat på, Pappa kom upp och åt lunch med oss och vi har varit en sväng på Ersboda och släppt ut katten men faktiskt så tassar jag runt i pyjmas ännu! Men det får man när man är lite sjuk ;)

Ska försöka ta mig ut en sväng i det härliga vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar