söndag 12 september 2010

ARG!!!!!!

Jag blir så fruktansvärt less på dessa "jävla ungar" som inte vet vad ditt och mitt är. Hur är man funtad när man är så fräck att man öppnar någons bildörr och själ folks grejer? Vi hade ställt bilen just utanför en bekants dörr för att de skulle få låna Ebbas gåstol, vi är inne på sin höjd 10 minuter och när vi sätter oss och åker i väg märker vi att sakerna är stulna. Bla Mats nya telefon (eftersom den andra vart stulen på fest av nån annan idiot som inte heller vet vad ditt och mitt är) och min plånbok. Ååååååå det är så jobbigt med den, alla kort, körkort, pengar åååååå BLÄ! Jo jag vet bara materiella ting men ack så himla trist.

Hoppas att du som stal dessa grejer ramlar och slår dig så hårt att du får ont LÄNGE!

2 kommentarer:

  1. Jessica Tjäder12 september, 2010

    åh! Fan va less jag också blir när jag läser detta. Folk är ju dumma i huvet!! Stackars er. :S

    SvaraRadera
  2. Men nej, så sjukt störande! Vissa har verkligen inget vett i huvudet, man blir ju bara förbannad. Usch!

    SvaraRadera