torsdag 16 september 2010

Snark...

Polisanmälan kom idag med posten! Toppen tänkte jag, då kan vi skicka iväg det till försäkringsbolaget innan helgen men SNARK eftersom bilen är skriven på Mats står det att det är hans Visa, Mastercard och Körkort som är stulet. Typiskt, jag som var så tydlig med att det var min plånbok som var borta.

Snark är faktiskt ett riktigt bra ord just nu, Är jag är så kopiöst trött hela tiden. Somnar tidigt på kvällarna och tycker att jag sover bra men är mest som en zoombi. Jobbigt.

Nåväl slutgnatat. Fredag imorgon och det känns riktigt skönt.
På lördag är bjuden på en stor fest på förmansvillan i Obbola. Tror att det kan bli en hit! Ebba ska få sova hos mormor och bonusmorfar! SÅ imorgon blir det fredagsmys för hela slanten med min lilla familj!!!

P.s om ni tycker att det är glest mellan inläggen så kan det förklaras av att min Iphone (som har stått för många inlägg på slutet) är på lagning eftersom Ebba busfrö kastat den i golvet och jag fick en spricka genom hela displayen! d.s.

1 kommentar:

  1. usch vad dumt att det blev såhär :( önskar att vi kunde göra nåt!

    SvaraRadera