torsdag 2 september 2010

Uppladdning!

En jobbardag kvar och sen bär det söderut. En weekend i Stockholm med tjejerna!
Imorgon kväll skall vi se på EM kval matchen mellan Sverige och Ungern på Råsunda, Lördagen är det vila och uppladdning och på Söndag smäller det, TJEJMILEN!

Det är ju tur att jag har världens gulligaste pappa, han köpte ett par rehbandtajts åt mitt onda lår! Dom skulle tydligen vara mycket bättre och skönare än de ordinarie blåabanden.
Det blev en sån här värmebyxa som har bättre effekt på styva och onda lårmuskler istället för det här vanliga lårskyddet. Man sätter värmebyxan under löpartajtsen!
SÅ nu kommer det att gå FORT :)

Ikväll har vi torsdagsmys eftersom vi varken kommer att få fredags eller lördagsmys den här helgen!
Och råångest har jag dessutom, har aldrig varit i från Ebba så här länge? Hur ska jag kunna sova om natten utan att ha få snusat på världens bästa tjej? Huvvaligen! Men det är nog en bra övning för oss alla tre! Men jag längtar faktiskt redan till sena söndagkväll när jag kommer hem och får pussa på henne!

Imorgon åker mammsen, Lelle och Rebecca samt Rebeccas kompis till New York. Mamma berättade nyss då jag pratade med henne att det är 30 grader varmt där, skulle visst bli upp till 34 i veckan. Avundsjuk? -Jag? Nej hur kan du tro det?

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar