tisdag 25 maj 2010

Stan!

Hejhopp i det regniga vädret!
Jag tar på mig det hela, det är lugnt skyll på mig. Jag har jobbat i två veckor och dessa två veckor liknade högsommar värme ala Juli men nu när jag är hemma igen har vi regn och rusk ala november.

Idag var första dagen vi varit ut sen i lördags, hon har ingen feber men hostar ganska ordentligt. Hade egentligen tid hos optikern igår men fick boka om den tiden till idag. Så vi har varit en sväng på stan, mormor vart inte så nöjd när hon hörde att jag släpat med Ebba på stan med hosta.
Nu har jag iallafall fått linser som känns bra! Ska på återbesök om 2 veckor för utvädering och är allt fint får jag med mig mitt recept så jag själv kan beställa linser via nätet!

Vi hann slinka in på Lilla mirakel också och fyndade lite! Bla en söt prickig jacka!
Lite shopping till balkongen vart det också, kommer att bli så fint när vi är klara!!

Nu ska busfröet få bada i diskhon för hon, köket och golvet är fullt med spaghetti och köttfärsås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar