torsdag 13 maj 2010

Jobbar kläm!

Jaha då sitter man här i värsta söndagsångest komat och tar sig inte för något. Känns märkligt eftersom denna känsla var det länge sedan den var på besök. Jag skall alltså jobba imorgon fast kroppen är inställd på helg! Och dessutom har vi massor med ingrepp inplanerade redan nu och som grädden på moset kommer säkert en och annan ligga och vänta på att vi ska slå upp dörrarna så dom kan få sig en pacemaker! Fullt fredags ös med andra ord!

Den här mittiveckan röda dagen inleddes med besök av morfar och Lena och eftermiddag/kväll spenderades i Lögdeå hos min mormor och morfar med hela tjocka släkten! Grillning och uppvaktning av en del födelsedagsbarn, alltid lika trevligt!
Igår var jag också på en riktigt trevlig gethogheter. Sara på jobbet bjöd in tjejerna på jobbet till middag och jag visade smycken! Vilket trevligt gäng vi är, eller hur?!!

Nu viker jag in årorna för idag och sätter punkt.

Hejpåre.

1 kommentar:

  1. Ni verkar ha fullt upp och jättetrevligt där hemma! Jag ser också fram emot att ses när vi kommer hem! :) Skönt att Ebbas öron var bra och superkul att hon lärt sig säga mamma, stora duktiga tjejen! Lycka till på jobbet och så ses vi snart! Kram!

    SvaraRadera