torsdag 20 maj 2010

Blodomloppet!

Årets första lopp är gjort, härligt! Har ju som sagt planerat in ett till á 11 km, men då krävs minsann en rejäl tempohöjning! Så nu växlar vi upp och kör stenhårt!! (det är alltid bra att gå ut hårt och ha höga mål, visst)

Imorgon är sista arbetsdagen på ett tag! Nu är det dags att vara mammaledig igen! Som jag längtat efter sommar, sol och värme och bara få vara med Ebba och mysa på dagarna. Nu kommer nog Latte morsan fram i mig :) då det är mycket enklare att vara ute på stan när man slipper alla ytterkläder! Det blir nog en hel del parkhäng här framöver!

Och jag har ju glömt att nämna att morfar har blivit med jobb så nu är det slut på alla mina löparrundor på förmiddagarna eller skjuts hit och dit och fram och tillbaka! Självklart är det fantastisk roligt för honom så självklart unnar vi honom det!! Men det känns som att det finns en mening med allt, han blev varslad i princip samtidigt som jag gick på mammaledighet och har ju ställt upp med allt under det här första året med Ebba och nu när Mats blivit varslad och kommer hem på dagarna och jag ska börja jobba igen, ja då får han jobb! Visst är det lite förunderligt? Som att det var menat!

Nu ska jag ta mina spagettiben och krypa till kojs!

Godnatt mina kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar