måndag 17 maj 2010

Godkväll Måndag!

En ny vecka har vi kickat igång! Känns göttans med tanke på det goa vädret vi har, eller hur? Allt blir så mycket lättare, lättare att kliva upp på morgonen och längre, skönare kvällar där man kan vara ute och umgås! (förutom om spöregnet kommer precis då man är på väg att ställa upp kubbet vilket skedde igårkväl) Ikväll efter middagen tog vi en promenad med Ida, Stefan och Viggo bort till Tavleliden och spanade åter igen in hus och tomter, sen gick vi tillbaka hit och käkade lite glass på våran uteplats! Härligt, men detta resulterar ju i lite bloggninrg men det är smällar man får ta helt enkelt!
Sista arbetsveckan nu innan jag går på mammaledighet igen! Vi får bara hoppas att vädret håller i sig så jag och Ebba få vara ute och leka dagarna i ända!

Igår drog vi en surströmmingspremiär och det var så GOTT, slurp! Mums, snart är det dags igen känner jag. Kanske ska vi styra upp ett riktigt surströmmingspartaj, någon?

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan krypa i säng!!

2 kommentarer:

  1. Men Soffe,inte käkade väl du glass? Vi är ju sockerfria. Haha. Jag har iallfall klarat mig!!!

    SvaraRadera
  2. Jag försökte mig på Surströmming förra sommaren, de gick sååådär, Körde på Matjisill? istället ;) Men mysit vare!

    SvaraRadera