söndag 9 maj 2010

Plikten kallar!

Imorgon är det dags för jobb. Jag kommer att jobba heltid i 2veckor och Mats ska vara pappaledig, fast inte imorgon då kommer morfar. Mats blev tvärt inkallad att undervisa en klass imorgon. Att jobba känns bara kul men det jag oroar mig för är att jag kommer att vara så sjukt trött och det känns ju mindre kul. Men man får se till att aktivera sig och försöka att vara ute på eftermiddagarna när man kommer hem så man inte slöar till sig i soffan för då brukar det vara kört! Jag tror även att jag kommer att sakna lilltrollet en hel del, 7.30-16.15 är lång tid när vi är vana att vara med varandra hela hela tiden! Men det är väl en vanesak?

1 kommentar:

  1. Vad spännande hörru, att jobba alltså...och vara borta från lillskrutt så länge. Hälsa från mig!

    SvaraRadera