tisdag 11 maj 2010

Å hej å hå!



Börjar inlägget med bilder av världens bästa tjej!
Ser ni hennes små risgryn?

2 dagars jobb avklarat. Det har känts bra, saker och ting kommer tillbaka fortare än man kunde ana. När man är mitt i det så känns det nästan som man aldrig varit borta!
I måndags var det verkligen fullt upp, ingrepp hela dagen! Men det känns bara kul, bättre att det händer något än idag då 2 ingrepp blev inställda så då blir det en ganska lång eftermiddag!

Igårkväll tog jag en löprunda vilket var gudomligt skönt efter en hel dag inne i vitahuset! Och dessutom nästan ett måste. Ska ju springa Blodomloppet nästa vecka så det var dags att prova på formen. Sprang 5 km igår och det kändes bra. Har ju varit så förkyld fram och åter i vår så det har inte blivit lika mycket löpning som jag önskat, men nu hoppas jag att jag kan öka, hade nämligen tänkt att springa ett lopp i sommar på 11 km!

Idag när jag kom hem från jobbet var maten serverad, vilken super lyx! Sen tog vi hela familjen en promenad runt här på Tomtebo.

Nu sover skrutten och jag ska faktiskt ta en TV-kväll i sann Sofia anda (innebär TV-tittning i 2 minuter och sen vandrar jag över till drömmarnas värld)

å Just det. Mamma, Lelle och Rebecca har bokat en resa till New York 3-13/9 åååå fy så avis jag blir!!! Jag vill också följa med men jag antar att det inte är så poppis att börja att ta ledigt när man väl har börjat jobba igen efter mammaledighet och en lång semester!! Jobbar ju bara dessa två veckor sen är jag ledig ända till 9 augusti! HÄRLIGT!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Det låter bra med ÖF om två veckor....tisdag då lr? Ebba börjar väl vara för stor för torsdagarna nu...

    SvaraRadera
  2. Va duktigt du är som är ute och kutar!
    Ses på blodomloppet! Men jag ska gå.

    SvaraRadera