söndag 9 maj 2010

Partaj & Husvisning!

Idag har jag gjort något som jag inte gjort på väldigt länge. Jag sov till 12.30. Ååå du mildevärld så skönt det var. Vi hade bestämt i veckan att Ebba skulle få komma och vara med sin mormor/bonusmorfar idag! Så Mats skjutsade dit henne vid 8 imorse och sen kom dom tillbaka med henne kring 16 tiden. Jag tog upp henne ur babyskyddet och hon slängde sig direkt runt halsen på mig och bökade om kring med sitt lilla huvud! Åååå min lilla skatt! Finns det något mysigare?

Hursomhaver så var jag ute i svängen igår. Det var ju egentligen tänkt att det skulle vara Klin fys klassåterträff men den vart framflyttad till september och eftersom jag varit inställd på partaj (och även Mats var inställd på en pappakväll) så fick jag med mig Stina och vi vart bjudna på killfest på Brogatan! Efter en mycket trevlig förfest drog vi vidare till Allstar och det var premiär för mig på det stället. Jag hade en riktigt trevlig kväll!

Efter min supersovmorgon imorse åkte vi på husvisning för Myresjöhus, man fick glutta och in och bli inspirerad! Var inget av dessa tre som verkligen kändes perfekt för oss men det gav ideér och lite tankeställare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar